12.07.2016

Colour Catcher - testujemy


Nowy test już prawie za nami. Tym razem wraz ze stroną Rekomenduj.to testowaliśmy chusteczki do prania Colour Catcher.

#zlapkolor
#RekomendujTo



Przyznam szczerze, że jestem pod ogromnym wrażeniem. Nie spodziwałam się tak dobrego efektu. 

Po pierwsze dla niewtajemniczonych, chusteczki Colour Catcher wkłada się do bębna pralki i dopiero na nie pranie. Umożliwiają pranie wielu kolorów na raz, nie trzeba tracić czasu na sortownie. Dzięki nim unikamy zafarbowań, wyłapują kolor który się uwalnia z prania. 

Na prawdę działają, ja jestem nimi zachwycona. Poszłam na całość i prałam już miks kolorystyczny : biel, czerń, czerwień, niebieski razem i nic się nie stało, wszystko było czyste.

Dla mnie 10/10.

Szczerze polecam! 

Tak prezentuje się chusteczka (była biała) po wypraniu z kolorowymi ubraniami. 



3 komentarze:

  1. Ciekawy, nawet bym powiedziała, że bardzo ciekawy produkt !!!

    Pozdrawiam Zocha
    http://www.zocha-fashion.pl/

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie słyszałam o nich wcześniej. :D

    OdpowiedzUsuń

Thank you for comment :)

Bardzo dziękuję za komentarz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...