07.09.2016

Vellie - Natural OILS seria szamponów i masek do włosów - recenzja


Długo czekałam z tą recenzją, ponieważ chciałam dobrze poznać te produkty. Dzisiaj z czystym sumieniem mogę przedstawić Wam moją opinię na temat szamponów i masek do włosów z serii NATURAL OILS of the world od Vellie Cosmetics.

Na dzień dzisiejszy zużyłam już dwa szampony i jestem w trakcie korzystania z ostatniego "ARGAN".

Wszystkie 3 szampony są rewelacyjne!!! Nie koloryzuje, nie podlizuje się producentowi ani nie robię sztucznej reklamy. Zdecydowanie wolę te szampony od mojego dotychczasowego faworyta czyli PANTENE Pro-V Aqua Light. Po nim miałam przez 1,5 doby czyste włosy, natomiast po szamponach Vellie świeży wygląd moich włosów utrzymuje się przez całe 2 doby, co jest dla mnie bardzo satysfakcjonujące. Dodatkowo mają wspaniałe zapachy i idealną konsystencją, wystarczająco gęstą, nie są rozwodnione jak co niektóre szampony. Pięknie się pienią i łatwo spłukują. 
Maski mają równie piękne zapachy, kremową konsystencję i nie obciążają włosów. Pięknie je regenerują, dodają im gładkości i blasku.

W skład serii wchodzą:
- MACADAMIA - do włosów cienkich i trudnych do ułożenia
- ARGAN - do włosów suchych i zniszczonych
-ABYSSINIAN - do włosów matowych i pozbawionych blasku

Moja ocena szamponów to 10/10
masek 8/10 

Polecam <3 




1 komentarz:

  1. Bardzo lubię kosmetyki z olejkiem arganowym, ale tych jeszcze nie probowałam :)

    OdpowiedzUsuń

Thank you for comment :)

Bardzo dziękuję za komentarz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...