28.10.2016

Testujemy jogurty naturalne z dodatkami Zott Primo

 Tym razem testujemy nowości od Zott, czyli jogurty naturalne z dodatkami Zott Primo. Testowanie zorganizowane jest przez stronę trnd



Zott przygotowało aż 8 wariantów dodatków do jogurtu naturalnego:

4 owocowe:
- soczysta wiśnia
- słodka jagoda
- rajska brzoskwinia
- słoneczna truskawka

4 muesli:
- czekolada - banan (niestety nigdzie go nie znalazłam, więc nie wiem jak smakuje)
- tropikalne
- orzechowe
- chrupiące miodowe (również go nie znalazłam w sklepach)

Co do jogurtu naturalnego, jest gęsty, wyrazisty, mojemu mężowi przypadł do gustu, ja muszę dodać do niego odrobinę miodu. Smaki owocowe są przepyszne, mój faworyt to brzoskwinia, odpowiednio słodka, jako jedyna dosłodziła jogurt na tyle abym nie czuła potrzeby dodania miodu. 
Muesli to smaki mojego męża, oby dwa testowane przez nas są idealnie wywarzone, jedzenie ich to po prostu przyjemność. 
Wszystkie te jogurty nadają się na przekąskę, aby na chwile zaspokoić głód, my się nimi nie jesteśmy w stanie najeść, mogłyby być ciut większe (objętościowo, bo w opakowanie możnabyłoby spokojnie dać więcej g jogurtu).
Cena sugerowana to 1,69zł. Ja kupowałam je w zależności od sklepu w przedziale cenowym 1,44zł-1,89zł. Wiem, że w Tesco w promocji były chyba po 1,29zł. 

Ocena 8/10. 
Jeden punkt odjęty za za małą ilośc jogurtu, drugi za cenę, która w przełożeniu na gramaturę jogurtu powinna być niższa, uważam że cena sugerowana powinna być 1,29zł, bo docelowo po wymieszaniu składników mamy mały jogurt. 

Podsumowując polecam, ponieważ zestawienie jogurtu naturalnego z dodatkami to nowość na polskim rynku, szczególnie wersje z muesli są smaczne i zdrowe. Warto spróbować. 







5 komentarzy:

  1. Super kampania. Udało mi się znaleźć jogurty w fajnej cenie, więc się zajadamy całą rodziną.
    Najbardziej przypadły nam do gustu smaki owocowe.
    Produkt godny polecenia.

    OdpowiedzUsuń
  2. Witam, ja również dzięki portalowi TRND rozpoczęłam swoją przygodę z jogurtem naturalnym Zott z dodatkami :). Po spróbowaniu paru wariantów smakowych muszę powiedzieć że zdecydowanie jogurt z dodatkiem wiśni jest moim faworytem. Ogólnie bardzo zasmakowały mi dodatki owoców. Niestety dodatek musli jakoś nie przypadł mi do gustu. Musli jadłam oddzielnie i oddzielnie jogurt. Jest to bardzo ciekawa kampania w której można spróbować nowości na rynku. Dziękuję TRND – arcia25 :) #ZottNaturalnie #naturalniezmusli  #naturalniezowocami

    OdpowiedzUsuń
  3. Ponieważ jestem wierna fanką jogurtów naturalnych firmy ZOTT, z wielką przyjemnością rozsmakowuję się także w wersjach z dodatkami. Ich największym atutem jest to, że nie są przesłodzone i dobrze wpisują się w konwencję mało słodkiej przekąski. Owocowe dodatki też są dość konkretne - to znaczy mają nieco owoców, a nie tylko aromat identyczny z naturalnym. Owszem, zawierają ciutkę cukru. Czego się jednak nie robi dla chwili przyjemności... #ZottNaturalnie, #naturalniezowocami/naturalniezmusli

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam przyjemność testować jogurty naturalne z dodatkami marki Zott Primo. Razem z rodziną i przyjaciółmi uważamy, że jest to wspaniała przekąska zarówno dla dzieci jak i dla dorosłych. Moim testującym najbardziej przypadły do gusty desery z musli. Nie były one za słodkie dzięki czemu zyskały sobie sympatię :) Poza tym jest to pewna nowość na rynku: jogurt naturalny z dodatkami musli, nie było wcześniej czegoś takiego dzięki czemu marka Zott mogła zabłysnąć na polskim rynku :) Polecam wypróbować jako przekąska do szkoły, na uczelnie, do pracy albo po prostu, gdy mamy ochotę na jakąś małą smaczną przekąskę :)

    OdpowiedzUsuń

Thank you for comment :)

Bardzo dziękuję za komentarz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...