12.11.2016

Odkryj co może zboże. Nowość od Lubelli.

 Kolejna kampania. Tym razem coś co cała moja rodzinka uwielbia, zaczynając od najmłodszej 1,5 rocznej córki, która wyjada je z euforią na sucho :). Mowa o płatkach zbożowych Lubella.

Lubella przygotowała dla nas 4 nowości smakowe, myślę że każdy znajdzie tutaj coś dla siebie.


1. Płatki żytnie (dla sylwetki) z puffem z żyta i czarną pożeczką. Wyraziste, chrupkie z kwaskową pożeczką. Ja najbardziej lubie je w zestawieniu z jogurtem naturalnym. 
2. Płatki jęczmienne (dla chrupania) z crunchem jęczmiennym i prażonymi ziarnami dyni i słonecznika. Uwielbiam, cudo! Bardzo chrupiąca kompozycja, a fanką ziaren dyni i słonecznika jestem od dawna, więc jest to idealne dopasowany do mnie zestaw. Najbardziej smakują mi z mlekiem migdałowym lub na sucho, żeby pochrupać sobie jako przekąskę :).
3. Płatki pszenne z otrębami (dla przyjemności) z puffem z pszenicy i płatkami w czekoladzie. Idealne do mleka. Najbardziej znane mi połączenie smakowe. Super na śniadanie :).
4. Płatki ryżowe (dla lekkości) z crunchem ryżowym i żurawiną. Ulubieniec mojej córki. To właśnie płatki ryżowe są wyjadane przez moje maleństwo całymi garściami. To one są na zdjęciu w miseczne. Bardzo chrupiące, smaczne, cała moja rodzinka je bardzo lubi. Żurawiny jest niewiele w środku, więc warto dorzucić trochę więcej żeby było jeszcze smaczniejsze w zestawieniu z mlekiem.

Moja ocena to zdecydowane 10/10.

Widziałam je w sklepie za 3,99zł za opakowanie. Cena bardzo atrakcyjna jak na tak dobry produkt. Polecam.



2 komentarze:

Thank you for comment :)

Bardzo dziękuję za komentarz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...